Veure comentaris en més idiomes
Ordenar per
Cuina casolana, tapes, bon tracte, wifi, aparcament. Lloc perfecte per passar una bona estona
Lloc tranquil amb bon menjar casolà i servei atent.
Molt bé de preu i amb plats de sempre que agraden a tothom sense massa floritures. Menjar abundant.
Lo he visto allí toda la vida. Sitio correcto donde el menú diario es como los de antaño. No es Nada del otro Mundo pero para salia del paso no esta mal.
És un restaurant de pas senzillet. El menjar era una mcia ranci pero estava molt be de preu.
Cuina de tota la vida la qui hi trobareu aquí, el meu pare ja hi anava quant encara tenien la piscina, porten tota la vida servint bon menjar. Alguna celebració ha caigut aquí. No hi busqueu gaires floritures perquè no les hi trobareu, el local està decorat a la antigua usanza, però aquí la estrella es el menjar, bons plats i molt bon servei. Un clàssic.
Varem dinar a la terrassa. La veritat es que varem menjar molt bé, espai perquè juguin els nens. Una bona opció si s'esta per la zona.
Sense tenir cap referència vam parar a dinar i crec que vam encertar. El servei és molt bo i el menjar de bona qualitat. Ben elaborat. Bona relació qualitat/preu. Menú festiu 17,5 € (sense IVA)
El lloc és molt lluminós, colors clars i poca decoració, jo diria que clàssic. Pels que tinguin nens el restaurant té zona per ells. Bé crec que el dinar va estar prou bé, aconseguida cuina catalana i bona presentació; em va agradar.