Veure comentaris en més idiomes
Ordenar per
Lloc petito molt agradable on fan uns menjars casolans tradicionals tipics de l\'avia q et fan sentir com si estiguesis a casa. Menus molt bons amb bastanta quantitat i a un preu fantastic. Els cops q hi he anat no mha fallat.
Petit restaurant de poble, molt acollidor acollidor. Les costelles de xai a la brasa molt bones encara que poques. Les postres casolans, com el milfulls de crema per no deixar-ho passar. Molt bona atenció.
Clàssic de la zona des de fa temps. Saps que menjaras bé i a un preu reduït.
Bona cuina la que i fan. Cuina feta amb carinyo. Local petit però acollidor. El millor sens dubte la seva extraordinària qualitat/preu.
Cuina casolana i tradicional amb una bona oferta de plats a la brasa. Un bon lloc si es vol disfrutar de la típica cuina tradicional catalana ven feta i a preus reduïts. El varem trobar gràcies a aquesta guia. Estàvem dubtant entre aquest i l'Hostalet i en veure que aquest era més barat ens varem decantar per aquest. Molt recomanable. Nosaltres erem dos parelles i ens va encantar. Es un xic petit el menjador però si esta molt a gust.
Hola,la meva opinio es de un restaurant de poble com els de avançs de veritat una cuina sencilla amb caçoles de la iaia amb productes de la terra.com de casa ambient de pages i tracte familar