El restaurant La Jovita es troba a la localitat de Calonge, en Girona. Aquest restaurant de la Costa Brava es caracteritza per una cuina casolana tradicional especialitzada en tapes.
Entre els plats de la carta destaquen el peix fresc, les carns a la brasa, les fideuades i els diferents tipus d’arròs. A més, el restaurant compta amb un menú diari, un menú de caps de setmana, un menú per a nens, un menú per a grups i plats aptes per a persones celíaques.
També serveixen els típics esmorzars de forquilla cada matí i tenen una zona de bar en la que preparen gin-tònics i altres copes i còctels.
El restaurant compta amb una terrassa exterior, una zona d’aparcament per a clients i retransmeten futbol en directe. Es poden realitzar reserves amb antelació per telèfon.
El bar obre tots els dies de 07:00 h a 20:00 h, excepte els dimecres que està tancat. L’horari de dinar és de 13:00 h a 16:00 h. Al juliol i a l’agost obre tots els dies.
- Futbol en directe
- Targeta de crèdit
- Televisió
- Terrassa o jardí
- Wifi
- Obert el nadal
- Menú per a grups
- Minusvàlids
- Calefacció
- Accepta reserves
- Aire condicionat
- Copes / còctels
- Bar
- Carta en anglès
- Menjar per a celíacs
- Menú per a nens
- Obert diumenge
- Obert a l'agost
- Fàcil Aparcament
- Aparcament privat
Esmorzar | Dinar | Sopar | |
Dilluns |
![]() |
![]() |
![]() |
Dimarts |
![]() |
![]() |
![]() |
Dimecres |
![]() |
![]() |
![]() |
Dijous |
![]() |
![]() |
![]() |
Divendres |
![]() |
![]() |
![]() |
Dissabte |
![]() |
![]() |
![]() |
Diumenge |
![]() |
![]() |
![]() |
Tancat els dimecres i als vespres. El bar obre de 07:00 h a 20:00 h. Dinars de 13:00 h a 16:00 h. Al juliol i a l'agost, obre tots els dies. |